Головна | Реєстрація | Вхід| RSSП`ятниця, 24.11.2017, 01:48

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Форум гімназії » Відкритий мікрофон » Чого Скрипник О.В ставе 1 зате шо незнав првило?
Чого Скрипник О.В ставе 1 зате шо незнав првило?
Макс Дата: Неділя, 21.02.2010, 17:14 | Сообщение # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
В майже в усього класу ,1, стоять
 
Medelgover Дата: Вівторок, 23.02.2010, 09:02 | Сообщение # 2
Administrator
Група: Адміністратори
Повідомлень: 277
Статус: Offline
Поясни повністю ситуацію, що саме відбулося і якого числа це сталося.

 
Ripper Дата: Вівторок, 23.02.2010, 10:38 | Сообщение # 3
злісний хуліган
Група: Користувачі
Повідомлень: 130
Статус: Offline
Знаєш, макс, мені важко зрозуміти, навіщо ти створив цю тему. 1 поставили ? Піди поплач мамі у спідницю, що вчителька погана. Не вивчив правило - заслужив 1. Май хоч гордість не робити з цього цирк.

***
 
Lyubustok Дата: Вівторок, 23.02.2010, 20:40 | Сообщение # 4
Сірий кардинал
Група: Модератори
Повідомлень: 69
Статус: Offline
Макс іще не здогадався, що 1 - найкраща оцінка, тому що вона при нагоді легко перетворюється на 10 або 22 (чи навіть12), якщо в учня на те буде добра воля

 
ТОХАН Дата: П`ятниця, 26.02.2010, 19:07 | Сообщение # 5
Відеооператор
Група: Користувачі
Повідомлень: 75
Статус: Offline
З годен з максом
Ольга Вікторівна надто дуже сувора на уроках!
А те шо вона подає нову тему на кожному уроку то це в загали нонсенс!



 
olviya Дата: Субота, 27.02.2010, 18:17 | Сообщение # 6
Знавець математики
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Тому що, якщо кожен з Вас не знає правила, формули, теореми, яка вчиться на даному уроці, то з Вами не має про що говорити на цілому уроці - Ви не знаєте, що треба робити. Математика - це чітка наука, яка потребує конкретних дій при виконанні вправ, які чітко сформульовані у теорії. Крім того у математиці працює принцип наступності: якщо Ви не знаєте попереднього матеріалу - наступний опанувати буде не можливо! Висновок - треба вчити правила! Для того, щоб включити мобільний телефон також треба знати на яку кнопку натискати (правило) - вірно чи ні? А з досвіду роботи давно зрозуміла, що ті учні, які до кожного уроку систематично готуються (вчать правила і на основі них виконують домашні завдання) - проблем з математикою ніколи не мають! А питання до Вас: що краще - у шкільні роки повчитися і вступити до ВУЗу на держзамовлення чи прогуляти 11 років і з мітлою по місту ходити? wink
 
Vjleon Дата: Субота, 27.02.2010, 20:50 | Сообщение # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Ухахах Антошка попалився В Понеділок Жди:)) happy happy
 
vinil Дата: Субота, 10.04.2010, 18:28 | Сообщение # 8
Нездоланний патріот
Група: Користувачі
Повідомлень: 86
Статус: Offline
Quote (Lyubustok)
Макс іще не здогадався, що 1 - найкраща оцінка, тому що вона при нагоді легко перетворюється на 10 або 22 (чи навіть12), якщо в учня на те буде добра воля

а от для цього особливо активним любителям виправляти потрібно д дужках після цифри писати оцінку буквами smile


Nemo nascitur sapiens, sed fit.
 
Lyubustok Дата: Вівторок, 13.04.2010, 18:45 | Сообщение # 9
Сірий кардинал
Група: Модератори
Повідомлень: 69
Статус: Offline
Шкільні клітинки у журналах настільки маленькі, що словами неможливо продублювати оцінку. Та й немає потреби, адже в моїй практиці ще жоден учень на виправляв собі оцінок, принаймні на моїх сторінках. А от сама, бувало, по доброті сердечній одиницю на десятку виправляла, якщо учень приносив блискуче виконане завдання, хоч і запізніло. Діти - ще не студенти. У них ще не настільки загострена мотивація, рівень самодиципліни також. Раніше була більш категоричною Зараз- менше.Зрозуміла, що "милосердя вище за суд", тому якщо дитина розкаялася і зробила, її варто нагороджувати.
PS Приємно тебе почути, Віталію. На жаль (чи на щастя???) я не в контакті і не маю змоги оцінити формат спілкування тієї групи, яку ти успішно організував, але те, що ти обізвався, свідчить про твої неегоїстичні мотиви і вміння спілкуватися в різних форматах, а також поважати працю інших та підтримувати добрі наміри.


 
vinil Дата: П`ятниця, 16.04.2010, 17:53 | Сообщение # 10
Нездоланний патріот
Група: Користувачі
Повідомлень: 86
Статус: Offline
Quote (Lyubustok)
Шкільні клітинки у журналах настільки маленькі, що словами неможливо продублювати оцінку

Я мав на увазі щоденник. Там формат дозволяє smile
Quote (Lyubustok)
Діти - ще не студенти

Серед студентів теж дітей чимало.
Quote (Lyubustok)
У них ще не настільки загострена мотивація, рівень самодиципліни також

Самодисципліна? У студентів? Жартуєте? Коли тато з нагайкою лишається вдома, а перед очима така жадана воля - будь-яка самодисципліна пропадає одразу. Суджу не по собі, але таких, на жаль, більшість.
Quote (Lyubustok)
Приємно тебе почути, Віталію

Дякую :]
Quote (Lyubustok)
На жаль (чи на щастя???) я не в контакті і не маю змоги оцінити формат спілкування тієї групи, яку ти успішно організував

Скоріше таки на жаль.


Nemo nascitur sapiens, sed fit.
 
Klyoma Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 21:15 | Сообщение # 11
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 152
Статус: Offline
olviya, Вибачте, але все ж стану на захист учня, бо вивчити правило ще не значить його зрозуміти,можна вивчити в інструкції на корейській мові як включити телефон і не розуміти як це зробити на практиці....

Але, Максиме, мені здається якби ти слухав вчителя на уроці і потім пояснив певну дію ( правило) своїми словами , тобі б 1 не поставили...... Висновок: слухай вчителя... і думай головою і ще, непиши з опалу нісенітниці.... Бо якби тобі 1ці не ставили то ти б зовсім нічого не вчив...

 
Зайчик) Дата: Неділя, 25.04.2010, 00:56 | Сообщение # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Статус: Offline
скільки вчусь в цій школі, стільки й переконуюсь в тому, що проблему треба шукати перш за все у собі! бо дуже часто виходить, що учень звнувачує вчителя в поганій майстерності подання уроку, а сам приховує те, що йому (чи їй) було ліньки хоча б прочитать те чи інше правило!
olviya Івану Григоровичу привіт)
 
Шалена♦Бджілка Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 16:50 | Сообщение # 13
Майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 114
Статус: Offline
Quote (Lyubustok)
А от сама, бувало, по доброті сердечній одиницю на десятку виправляла, якщо учень приносив блискуче виконане завдання, хоч і запізніло.

О, так happy Це іноді так рятує.


Посміхнися несміло
Роздягни свою душу
 
Efimka Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 16:54 | Сообщение # 14
Генерал-майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 448
Статус: Offline
А я в дечому не згідна з olviya, тому що кожній дитині не все дається з математики, ось навіть на своєму прикладі знаю, от не дається мені одна тема з математики і ти хоч лусни...а інші нормально знаю, через втрату однієї теми я втрати не відчула... адже її можна замінити іншою, на прикладі розв*язуєш, ти задачу, да ти її можеш вирішити різними способами...

 
Шалена♦Бджілка Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 17:34 | Сообщение # 15
Майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 114
Статус: Offline
Quote (Efimka)
однієї теми я втрати не відчула...

ця тема явно не "похідна" Я цю тему втратила і втрату відчула ще як...Зараз намагаюсь наздогнати втрачене, але чи вдасться. Всі теми в математиці взаємопов*язані, тому так говорити не можна


Посміхнися несміло
Роздягни свою душу
 
Форум » Форум гімназії » Відкритий мікрофон » Чого Скрипник О.В ставе 1 зате шо незнав првило?
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


zologymnasium.ucoz.ua © 2017
Хостинг від uCoz